16 Şubat 2011 Çarşamba

yazdım roman oldu..

Bugünlerde elime bir kitap geçti..İlginç bir kitap çok kısa ve geri kalan sayfalarınıda siz dolduruyosunuz..kitabın ismi: yazdım roman oldu bir erkek kız arkadaşına yazdıgı mesajları anlatmış ilk başlarda biraz darlanıyorsunuz ama geri kalan sayfaları siz doldurcanı düşünürseniz heycan verici oluyor..
 Kitaptan biraz alıntılar yapıyim sizlere..mesela can kız arkadaşıyla mesejlaşıyor ve başlık olarakta sevgiliye demiş...
can: uyudun mu cnm?
can: aşkım çok uykm geldi yatıcam bende uyudun sanirim sen.
can: yatıyorum ben..
can: iyi geceler bitanem..
can: canım ordamısın..
can: uyudun mu?
ahu: bu rüya deilse hayır >=(
can: ne görüyodun ruyanda?
can: anlatsana
can: benimi görüyodun.:)
ahu: saat 2 can!uyu artık hadi..
can: cnm yatıcam ama seni özledim biraz mesajlasalım istedim..
can: @}-,-'-
can: bu neydi biliyormusun?
ahu: hayır!
can: gül sana gül gönderdim..
ahu: bıravo cancım.yarın sınavımız var bilmedigimiz3 konu var,gece saat 2 ve sen bana gül cizip gönderiyorsun.
can: ama bitanem çok özledim seni.O yüzden biraz mesajlasalım istedm.
ahu: biraz önce beraberdik zaten!yanyanayken bile mesaj atıyorsun can kontrolden cıkıyorsun..
can: askım sinemadaydık tabiiki msj atıcam.sesli seslimi konusalım yanı film sırasında..
ahu:tamam.haklısın.uzatmıcam iyi geceler cnm.muju..
can: begendin mi filmi?
can: sanada iyi geceler kuşum..
can: begendinmi tron'u?
can: uyudun mu?
ahu: uyudum..
can: tamm.ben çok begendim filmi..tron'un oyunlarını indirdim şimdi vodafone'dan.bi,raz daha oybayıp yatıcam.iyi geceler tekrardan.aklımdasın.yarın görüşelim..
can: tamam mı yarın görüşelim??
can: of oyunlarda baya güzelmiş bu arada..yarın sanada indiririm ben..duvar kagıtlarınıda indirdim.onlarda harika.istersen sana onlardı indiririz..
can: buna cevap ver son mesaj hadi..
can: yarın görüşücez miiiii?
ahu: görüsücez askım..kapatıyorum telefonu ve yatıyorum son kez iyi geeler..
can: çok tatlısın.:)
can: tamam tmm mesaj alındı..uzatmicam daha fazla..
can:neyse iyi geceler diliyorum san.
can iyi uykular..
can: aşkım??
diyerek hazın bir ayrılıga doru giden bir ilişkinin mesajlarını atıyordu can..
sonrasımı sonra arkadaşlarına sarıyor ve tanımadıgı insanlara boş boş mesajlar yolluyor..işte cep telefonunun ve operatörlerin insanlar hayatındaki olumsuz ve trajikomik kampanyaları...ama kitabın bir güzel yanı var oda diger kalan sayfalarını siz kendiniz dolduruyorsunuz...aman dikkat edin sonunuz kitabın yazarı can'a benzemesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder